تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «کبوتری ناگهان»در تماشاخانه ارغنون

«کبوتری ناگهان» در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «کبوتری ناگهان» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی سحر صنیعی ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان نمایشنامه«کبوتری ناگهان»، که روایت حال و روز زنان اندرونی در خانه ای قجری است: خانم خانه به نام نزهت جهان نمی تواند برای فروع حشام فرزندی به دنیا بیاورد. از این رو شوهرش زن دیگری به نام صنم رشتی اختیار کرده و دده های خانه در صدد این هستند که این مسئله را به او به یک طریقی بگویند و....

در این اثر نمایشی مهری زندی، الهه حاجی زاده، آناهیتا خسروی، عارفه توانافر، راحله زارعی، بهاره رحیمی فر، مونا مقدم به نقش خوانی می پردازند.

مریم جلیلی(مشاور کارگردان)، سماء صنیعی(طراح پوستر)، محدثه خسروی(دستیارکارگردان)، الهه حاجی زاده (مشاور رسانه)، سحر عباسی (طراح لباس)، مونا مقدم (طراح پوستر تبلیغات مجازی) سایر عوامل این نمایش نامه خوانی هستند.

لازم به ذکر است؛ نمایشنامه خوانی «کبوتری ناگهان» روز شنبه ساعت ۲۱ در تماشاخانه ارغنوان واقع در خیابان نوفل شاتو ، کوچه زیبا به مدت یک شب اجرامی شود.

انتهای پیام/

«کبوتری ناگهان» در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «کبوتری ناگهان»در تماشاخانه ارغنون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..