تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

سایه ابرو چیست ؟سایه ابرو مانند اکثر تاتو ها با تزریق رنگ در زیر پوست انجام می شود .تفاوت سایه ابرو با دیگر تاتو کردن در این است که رنگ به طور یکنواخت در تمام ابرو پخش می شود .تا ابرو حالت طبیعی خود را از دست ندهد . به دو روش انجام می شود .ساده و شیدینگ که به صورت نقاطی تمام سطح ابرو را پوشانده که در تاج ابرو کمتر ودر انتهای ابرو بیشتر است .

درمان رفع سیاهی دور چشم را در نسیم فان ببینید.

روش‌های مختلف خانگی برای پاک کردن سایه ابرو

پس از مدتی از سایه ابرو و یا هاشور کردن به علت تغییر رنگ تاتو و افتادگی پلک و رو نمایی از مدل های جدید فرد تصمیم به پاک کردن سایه ابرو می گیرد .ما  موارد پاک کردن سایه ابرو را نسیم فان برای شما عزیزان توضیح می دهیم .اما بهترین مشاوره برای شما همان پزشکان متخصص هستند .

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

آلوئه ورا و کپسول ویتامین E

آلوئه ورا یکی از بهترین مواد طبیعی ومفید برای حل بسیاری از مشکلات پوستی است که می‌توان از آن به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای هاشور ابرو نیز استفاده کرد.

۱ قاشق از ژل و یا آب آلوئه ورا تازه را با محتوای یک کپسول ویتامین E مخلوط کنید. این دو ماده را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید تا حالت خمیری و یکدستی ایجاد شود. این خمیر را روی ابروی هاشور شده قرار داده و اجازه دهید به مدت ۴۰ دقیقه باقی بماند. بعد از گذشت این مدت آن را با آب گرم بشویید. این روش را به طور مداوم و هر روز تکرار کنید تا آثار باقی مانده از هاشور ابرو به طور کامل محو شود.

نکته لازم :برای اینکه اثربخشی این روش بیشتر باشد می‌توانید بعد از استحمام و زمانی که منافد پوستی به خوبی باز شده و پوست دارای رطوبت کافی است استفاده نمایید.

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

محلول آب لیمو با نمک

ترکیبی ازمحلول  آب لیمو و نمک یکی دیگر از روش‌های خانگی برای پاک کردن سایه ابرو است. نمک به عنوان یک ساینده بسیار خوب که حاوی سدیم و کلر است می‌توانند به راحتی  به عمق پوست نفوذ پیدا کند. و آثار باقی مانده از هاشور و یا تتو ابرو را از بین ببرند. لیمو نیز دارای خاصیت سفیدکنندگی طبیعی است که می‌تواند باعث روشن شدن قسمت‌های هاشور شده پوست شود.

۱۰۰ گرم نمک را با آب یک عدد لیمو مخلوط کنید و با استفاده از یک توپ پنبه‌ای این ترکیب را روی ابروی هاشور شده و یا تتو شده ماساژ دهید و سپس پوست را با آب گرم بشویید. از این روش نیز باید به صورت مرتب استفاده شود تا شاهد نتایج آن باشید.

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

عسل

یکی از روش های طبیعی پاک کردن سایه ابرو و تاتو های کوچک از روی پوست  استفاده از عسل است.روش استفاده بدین صورت است که باید مقدار مساوی از ژل آلوئه ورا، ماست، نمک و عسل را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا حالت چسبناک و یکدستی پیدا کنند.

اکنون این ترکیب بدست آمده را روی قسمت هاشور شده قرار دهید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید. استفاده مداوم از این روش نیز تاثیرات قابل توجهی در پاک شدن هاشور ابرو خواهد داشت.

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

می توانید برترین طراحی ناخن ۲۰۱۸ رامشاهده کنید. 

لیزر

لیزر یکی از روش های پاک کردن تاتو و سایه ابرو است که نتیجه آن بستگی به رنگ جوهر استفاده شده در سایه ابرو دارد, جوهر های قدیمی کمی سخت تر پاک میشوند.

پاک‌ کردن سایه ابروها و به طور کلی تاتو ابرو توسط لیزر کاملاً امکان پذیر است. البته نتایج لیزر کاملاً به رنگ جوهر استفاده شده در تاتو ابروی شما بستگی دارد. جوهرهای قدیمی‌تر سخت تر از جوهرهای امروزی پاک می‌شوند، به علاوه بعضی از جوهرها پس از چند جلسه لیزردرمانی از بین می‌روند، بعضی دیگر اما اکسید شده و به مراتب تیره تر می‌شوند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، لیزر برای حذف این مواد رنگی کاربردی ندارد و باید از سایر روش‌ها استفاده کرد.

دستگاه‌های لیزر برای پاک‌ کردن سایه ابرو

به طور کلی دو نوع لیزر اصلی برای حذف خالکوبی و تاتو استفاده می‌شوند:
لیزر ان‌ دی‌ یگ (Nd:YAG) (Revlite)
(Picosecond) (PicoSure)
برای اکثر تاتوها، درمان با لیزر Picosecond بسیار سریع‌تر از ان‌دی‌یگ جواب می‌دهد. اما این مورد همیشگی نیست و با توجه به نوع تاتو و پوست صورت برای هر فرد یکی از این دو نوع لیزر انتخاب می‌شود. فاصله زمانی بین جلسات لیزردرمانی تقریبا ۴ تا ۶ هفته بوده و معمولاً برای پاک‌ کردن سایه ابرو دو جلسه لیزر درمانی کافی است.

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

آب نمک

آب نمک یکی از مطمئن ترین روش برای پاک کردن سایه ابرو است زیرا درد کمتر و تاثیر بیشتری دارد, در این روش آب نمک یا سالین توسط تکنسین کار بلد به ابرو ها تزریق میشود.آب نمک یا سالین یک روش ساده، مطمئن و در دسترس برای پاک‌ کردن تاتو ابرو است که باید توسط افراد ماهر انجام شود. مقدار کافی از آب نمک یا سالین توسط تکنسین پاک‌ کردن تاتو به ناحیه ابرو تزریق می‌شود. این روش نسبت به سایر روش‌ها درد کمتر و تاثیر بیشتری دارد البته نتایج بدست آمده برای افراد مختلف متفاوت است. فاصله زمانی بین درمان با سالین بین ۴ تا ۶ هفته است.

روش های پاک کردن سایه ابرو

روش های پاک کردن سایه ابرو

کرم پاک کننده سایه ابرو

اخیرا کرم‌های پاک‌کننده تاتو وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده‌اند. مزیت استفاده از این کرم‌ها آن است که می‌توانند روی انواع رنگ‌های تاتو تأثیر بگذارند و آنها را پاک کنند. فواصل زمانی استفاده از این کرم‌ها برای پاک‌ کردن سایه ابروها تقریباً ماهی یکبار است. معروف‌ترین برندهای تولیدکننده پاک‌کننده تاتو شامل موارد زیر هستند:

Rejuvi Cream
Profade
Wrecking Balm
Tattoo Off

گردآوری :گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش های پاک کردن سایه ابرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..