تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان آغاز شد

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی از امروز به مدت سه روز در دانشگاه کردستان آغاز شد، گفت: در این دوره از مسابقات 14 تیم دانشگاهی با هم با مناظره خواهند پرداخت.

به گزارش ایکنا از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان امروز، 22اردیبهشت ماه در آیین افتتاحیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دوره‌های پیشین مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، دوره هفتم این مسابقات با مشارکت جهاددانشگاهی، دانشگاه‌های سطح استان و بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.
وی افزود: هفتمین دوره استانی مسابقات مناظره دانشجویی استان کردستان با حضور 14 تیم از امروز در تالار فردوسی دانشگاه کردستان به راه افتاد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی را ترویج فرهنگ گفت‌وگو و آزاداندیشی، تحقیق و پژوهش، فن سخنوری و انتقادپذیری در میان دانشگاهیان دانست.
وی بیان کرد: 70 آیتم مختلف برای مناظرات دانشجویی دانشگاهی استان کردستان تعریف شده بود که تیم‌های شرکت‌کننده موضع خود را نسبت به آن گزاره در مقام موافق یا مخالف اعلام کردند و بر اساس جدول زمان‌بندی متناسب با تیم‌های مخالف و موافق در یکی از مباحث، شرایط مناظره مهیا شد.
آوج با اعلام اینکه فینال مسابقات در روز سه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه جاری در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، بیان کرد: پس از اختتامیه مسابقات تیم‌ برتر به مرحله منطقه‌ای و پس از آن به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
وی با ابزار خرسندی از استقبال پرشور دانشجویان از این دوره از مسابقات، یادآور شد: مسابقات مناظره دانشجویی، فرصت مغتنمی را در راستای شکل‌گیری فرهنگ پژوهش، تحقیق، گفت و گو، احترام به رأی دیگران، سخنوری و تبادل نظرات فراهم می‌کند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..