تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن آغاز شد/ پیمان ایازی نماینده ایران + عکس

پیمان ایازی

به گزارش ایکنا؛ بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن در رشته حفظ کل قرآن از صبح امروز، 22 اردیبهشت ماه در امان آغاز شد. این اولین دوره از این مسابقات است که قبل از ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره پیمان ایازی، از استان مازندران به این دوره از رقابت‌ها که طی 21 تا 26 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعزام شده است.

پیمان ایازی قاری قرآن

این رقابت‌ها امروز با حضور نمایندگان 30 کشور و در حضور وزیر اوقاف اردن طی مراسمی آغاز شد و فردا شاهد رقابت‌ها خواهیم بود. زمان اجرای پیمان ایازی نیز بر طبق قرعه فردا خواهد بود.

پیمان ایازی متولد سال 1369 در شهر ساری و دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث و طلبه حوزه علمیه قم است؛ وی علاوه بر حفظ کل قرآن کریم، حافظ کل صحیفه سجادیه و حکمت‌های نهج‌البلاغه است.

قرار بود 17 ربیع‌الاول همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته قرائت و حفظ قرآن به میزبانی کشور عراق برگزار شود و ایازی در این رقابت‌ها حضور یابد که این مسابقات به دلیل آنچه که آماده نبودن زیرساخت‌ها عنوان شده است برپایی آن به زمان دیگری موکول شد و این چنین ایازی راهی اردن شد.

یادآوری می‌شود، در دوره قبل مسابقات بین‌المللی قرآن اردن، ابوذر کرمی به عنوان نماینده کشورمان حضور داشت.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن آغاز شد/ پیمان ایازی نماینده ایران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..