تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نابودی سالانه ۳۶ میلیون اصله درخت در آمریکا

بنابر اعلام کارشناسان محیط زیست آمریکا، شهرهای این کشور در سال ۳۶ میلیون اصله درخت از دست می‌دهند.

به گزارش قدس آنلاین، بنابر اعلام کارشناسان محیط زیست آمریکا، شهرهای این کشور در سال ۳۶ میلیون اصله درخت از دست می‌دهند.

براساس داده‌های منتشر شده توسط سازمان محیط زیست آمریکا، در سال ۲۰۱۷ پوشش گیاهی شهرهای مختلف این کشور با حداقل ۱۷۵ هزار هکتار کاهش روبه‌رو بوده است. 

مجموع کاهش پوشش درختان در شهرها و مناطق اطراف آن در فاصله ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به یک درصد رسیده است.

محققان هشدار داده‌اند، از آنجایی که چهار پنجم مردم آمریکا در مناطق شهری زندگی می‌کنند این وضعیت می‌تواند پیامدهای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد.

کارشناسان محیط زیست باور دارند، پوشش گیاهی به سلامت روان افراد کمک می‌کند و می‌تواند شدت افسردگی در شهرهای آمریکا را کاهش دهد. 

وزیر محیط زیست آمریکا نیز در پایان گفت: افزایش درختان و به طور کل پوشش گیاهی می‌تواند نقش به‌سزایی در کاهش آلودگی هوا و بهبود سلامت جسمی مردم داشته باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نابودی سالانه ۳۶ میلیون اصله درخت در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..