تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی روستایی کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در مراسم افتتاح اولین کشتگاه خورشیدی استان گلستان در گنبدکاووس گفت: این مبلغ در راستای قانون ایجاد اشتغال پایدار روستایی اختصاص یافته که سهم گلستان ۷۰ میلیارد تومان است.


احراری سرمایه گذار این طرح گفت: فاز اول کشتگاه خورشیدی استان گلستان با اعتبار ۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان افتتاح و برای ۱۲۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.


وی ادامه داد: خشک کن خورشیدی، آب شیرین کن خورشیدی، تصویه خانه فاضلاب خورشیدی و مولد‌های آفتاب گرد خورشیدی که برای اولین بار در کشور به تولید انبوه رسیده است از بخش‌های مختلف این مجموعه هستند.


احراری ادامه داد: کل سرمایه گزاری این طرح ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که بخش خشکن کن خورشیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۹۴ تن میوه خشک را دارد.


سرمایه گزار این طرح همچنین گفت: در کشتگاه میوه‌ها به صورت ارگانیک فرآوری میشوند و در حال حاضر میوه‌هایی مانند باقالا خشک، توت فرنگی و کیوی خشک تولید و به بازار هدف کشور قطر و در آینده نزدیک عمان نیز عرضه میشود.


اولین کشتگاه خورشیدی استان گلستان و زنجیره زیستی ارگانیا در مرز بخش مرزی داشلی برون گنبد کاووس افتتاح شد.

انتهای پیام/فا

اولین کشتگاه خورشیدی استان گلستان افتتاح شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی روستایی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..