تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قم بیشترین تراکم دانش آموزان راداراست

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمیدرضاشیخ الاسلام،مدیرکل آموزش و پرورش استان قم،ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به اینکه در استان قم حدود240 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند،گفت: طبق برآوردهای انجام شده، این تعداد در سال های آینده به 250 هزار نفر برسد و حدود 90 درصد این افزایش، در دوره اول ابتدایی است که 6 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه از این افزایش خشنود هستیم،افزود: در استان قم شاهد تراکم دانش آموزان هستیم و این استان در کل کشور نخستین استانی است که تراکم دانش آموز آن در شهر بیشتر از مناطق دیگر است که با توجه به این موضوع ساماندهی نیروی انسانی بسیار مشکل است.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه استان قم در سال تحصیلی 92-93، سی ودومین استان در نوسازی مدارس و مکان های آموزشی بوده است، ادامه داد: ما در استان فضای آموزشی بسیار کمی نسبت به تراکم دانش آموزان داریم، ولی اکنون با کمک خیرین و مسئولین به رتبه 22 در کشور، از نظر فضای آموزشی رسیده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان قمی رتبه اول مسابقات قرآنی را کسب کرده و همچنین مقام بسیار خوبی در مسابقات خوارزمی و همچنین رتبه چهارم و پنجم کنکور سراسری را به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه اکنون مردم استان به کمک آموزش و پرورش آمده اند، گفت: درخواستی که از مردم داریم این است که به مدارس به عنوان خانه دوم دانش آموزان، بیشتر اهمیت دهند و به مدارس بیشتر در راه آموزش کمک کنند، زیرا استفاده از تفکر و مشاوره های آنها بسیار راه گشا است.

انتهای پیام/ح

استان قم در رتبه ۲۲ کشور در نوسازی مدارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قم بیشترین تراکم دانش آموزان راداراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..