تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های جدید معرفی کنند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عادل علیپور ،مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قم، با اشاره به اجرای برنامه پژوهشی در زمینه صنعت استان قم گفت: یک فعالیت پژوهشی با همکاری دانشگاه قم در سال گذشته با عنوان بررسی موانع و مشکلات فعالیت‌های صنعتی استان قم داشتیم.

وی ادامه داد:از طرح‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان قم بازدیدهای مختلفی داشتیم و از این طرح‌ها گزارش‌های متعددی به دستگاه‌های مختلف ارائه کردیم.

علیپور با اشاره به وضعیت جمع آوری مالیات در استان قم عنوان کرد: این استان در گذشته جزو چهار استانی بود که میزان اخذ مالیات در آن بیش از پیش بینی بود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قم تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی ارزیابی استان، بحث میزان سرمایه گذاری در قم است و به دنبال پررنگ تر کردن خدمات مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هستیم، محور اصلی فعالیت در این مرکز باید با فعالان بخش خصوصی باشد.

وی در پایان یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید فرصت‌های سرمایه گذاری را به مرکز خدمات سرمایه گذاری ارائه بدهند، همچنین هر کدام از این دستگاه‌های اجرایی استان باید یک پروژه جدید معرفی کند تا این پروژه جزو اولویت‌های استان در زمینه سرمایه گذاری خارجی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های اولویت دار سرمایه گذاری را معرفی کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های جدید معرفی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..