تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرفه جویی 12 میلیون لیتری بنزین در اولین ماه از سال 97/بیش از 12 میلیون متر مکعب CNG در استان مصرف شده است

ساعت: 20:58 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361754

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خبر داد

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از مصرف 12 میلیون مترمکعبی CNG در فروردین ماه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان مصرف CNG در استان زنجان منجر به صرفه جویی 12 میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شهبازی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، ضمن اشاره به میزان مصرف CNG در فروردین ماه سال جاری عنوان کرد: تغییر محسوسی در روند مصرف به ثبت نرسیده بطوریکه میزان مصرف در فروردین ماه سالجاری در حدود 12 میلیون و 412 هزار متر مکعب و مدت مشابه 12 میلیون و 423 هزار متر مکعب بوده است.

وی ابراز کرد: در اولین ماه از سالجاری مصرف بنزین سال جاری 36 میلیون و 700هزار لیتر و سال 96 در حدود 31 میلیون و 200هزار لیتر بوده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد:میزان مصرف 12 میلیون مترمکعبی CNG در فروردین ماه سالجاری و سال 96 منجر به صرفه جویی 12 میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است.

شهبازی در ادامه عنوان داشت: گاز طبیعی 25 درصد سبد حمل و نقل استان را در فروردین ماه سال جاری پوشش داده که این میزان در مدت مشابه سال قبل 21 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 25 درصد سهم CNG در سبد حمل و نقل استان در فروردین ماه سالجاری بیشترین میزان متعلق به ناحیه ابهر با 29 درصد و کمترین مربوط به ناحیه مرکزی با 23 درصد است، افزود: در سال 96 نیز 21 درصد سهم CNG در سبد حمل و نقل استان بیشتر در ناحیه ابهر با 33 درصد به ثبت رسیده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به میزان مصرف CNG درسال 96 اشاره داشت و میزان مصرف سال قبل را 151 میلیون و 885 هزار متر مکعب توصیف کرد که در برگیرنده 29 درصد سبد حمل و نقل استان بوده است و این مقدار مصرف منجر به صرفه جویی حدودا" 151 میلیون لیتری در مصرف بنزین در سال 96 شده است.

شهبازی ضمن تاکید بر حرکت به سوی استفاده از سوخت پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی های فسیلی عنوان داشت:در نظر است در نواحی که CNG کمترین سهم را در سبد حمل و نقل دارد جایگاههای بیشتری احداث تا سهم آنها نیز از سبد حمل و نقل افزایش یابد.

  انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرفه جویی 12 میلیون لیتری بنزین در اولین ماه از سال 97/بیش از 12 میلیون متر مکعب CNG در استان مصرف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..