تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی سواری سمند در زنجان جان سرنشین را گرفت

ساعت: 20:58 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361755

رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان زنجان-قزوین خبر دادو گفت: متاسفانه در این حادثه سرنشین سمند به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه بارش باران در سطح جاده های استان زنجان مشاهده نمی شود و تردد به صورت عادی انجام می شود،ابراز کرد: رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا از خسارت های غیر قابل جبران پیش گیری شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه سبقت و سرعت غیرمجاز خط قرمز پلیس است و پلیس با متخلفان رانندگی به شدت برخورد می کند، عنوان کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جان خود و دیگران محافظت کنند.

 شیر محمدی در ادامه از واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان زنجان قزوین خبر داد و افزود: این حادثه روز جمعه 21 اردیبهشت ماه راس ساعت 22 شب رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو علت اصلی این حادثه بوده است، تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم داشته که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بیشترین علت تصادفات جاده ای است، ادامه داد: رانندگان و سرنشینان با بستن کمر بند ایمنی می توانند از جان خود در مقابل تصادفات محافظت کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی سواری سمند در زنجان جان سرنشین را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..