تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی یک کشته برجا گذاشت/ 5سارق حرفه ای در زنجان دستگیر شدند

ساعت: 20:49 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361904

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در زنجان گفت: در این حادثه یکی از اعضای خانواده در اثر سقوط از ساختمان جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار شیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا از وقوع یک مورد آتش سوزی منزل در یک مجتمع مسکونی خبر داد و اظهار کرد: در اثر این آتش سوزی یک نفر از طبقه چهار سقوط و جان باخت.   

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی منزل در یک مجتمع مسکونی در شهرک پونک بلافاصله واحد گشت به محل اعلامی اعزام شدند.   

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بیان کرد: ماموران با حضور در محل و در تحقیقات اولیه دریافتند یک واحد مسکونی دچار حریق شده که در اثر این حادثه یک نفر خانم از طبقه چهارم سقوط و فوت کرده است.    

وی با اعلام اینکه در این حادثه چهار نفر از اعضاء این خانواده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در ادامه از دستگیری پنج سارق منازل و اماکن خصوصی طی 48ساعت گذشته خبرداد و گفت: این متهمان به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر ستان زنجان موضوع دردستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

شیرمحمدی گفت: با کار اقدامات فنی پلیسی و گشت زنی های هدفمند در طی دو روز گذشته پنج سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این متهمان دربازجویی های صورت گرفته به 12 فقره سرقت ازاماکن خصوصی و منازل اعتراف کردند که پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: منازل و اماکن خود را به سیستم های هشدار دهنده تجهیز نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی یک کشته برجا گذاشت/ 5سارق حرفه ای در زنجان دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..