تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان غربی، قهرمان مسابقات بوکس منطقه ۲ کشوری شد

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361876

نخستین دوره مسابقات منطقه دو کشوری در رشته ورزشی بوکس به میزبانی شهرستان میاندوآب با قهرمانی تیم آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این مسابقات به مدت دو روز با حضور تیم هایی از استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان در سالن ورزشی دو هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب برگزار و امروز با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که با عنوان مسابقات بوکس منطقه دو کشوری برگزار می شود، ۴۰ بوکسور از چهار استان در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت ها نیز تیم های آذربایجان غربی، شرقی و زنجان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ما گفت: کشور در مسابقات بوکس به شش منطقه تقسیم شده که مسابقات منطقه دو شامل پنج استان آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، اردبیل و گیلان به دلیل پتانسیل خوب در ورزش بوکس در میاندوآب در این شهرستان برگزار شد که در این مسابقات تیم گیلان حضور نیافته بود.

امیر رضاپور اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات نیز در مسابقات قهرمان قهرمانان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان غربی، قهرمان مسابقات بوکس منطقه ۲ کشوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..