تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه شرکت های دانش بنیان اردبیل مورد قبول نیست

ساعت: 18:11 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361838

نماینده اردبیل در مجلس در جمع مسئولین دانشگاهی استان از وضعیت شرکت های دانش بنیان استان انتقاد کرد و گفت: در بحث اشتغالزایی، شرکت های دانش بنیان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند که متأسفانه در استان ما این شرکت ها تا کنون نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محمد فیضی نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید واحد فناور اندیشه سلامت سبلان دانشگاه آزاد اردبیل به انتقاد از وضعیت شرکت های دانش بنیان استان پرداخت و گفت: با توجه به جمعیت استان شرکت های دانش بنیان از توجه کافی برخوردار نبوده اند.

وی وضعیت اشتغالزایی استان را یاداور شد و گفت: در بحث اشتغالزایی، شرکت های دانش بنیان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند که متأسفانه در استان ما این شرکت ها تا کنون نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

فیضی جمعیت استان اردبیل را یاداور شد و گفت: با توجه به نسبت جمعیت استان به جمعیت کشور و رشد شرکت های دانش بنیان تنها نیم درصد این شرکت ها سهم اردبیل است که این امر بسیار تأسف برانگیز است.

وی در ادامه سخنان خود به جلسات نمایندگان استان با مدیر عامل صندوق توسعه کشور را یاداور شد و گفت: ما باید در استان به این باور عمومی برسیم که بتوانیم از روی قوانین موجود،به مطالبه گری بپردازیم در اینصورت ایده، نوآوری و خلاقیت جوانان با حمایت های مؤثری رو به رو خواهد شد.

این نماینده مجلس به وضعیت واحد های رشد و فناور دانشگاه آزاد اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: نباید به سرمایه گذارها اجازه سو استفاده از تلاش های علمی مخترعین را داد، چونکه این افراد سالها تلاش کرده اند تا به این نقطه از باور،خلاقیت و نوآوری برسند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد؛ نمایندگان استان در مجلس در حد توان خود سعی و تلاش می کنند تا به کمک سازمان ها و نهادها به شرکت های دانش بنیان کمک کنند تا انها به جایگاه واقعی خود در استان برسند که این امر موجب تعالی و ترقی استان نیز خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه شرکت های دانش بنیان اردبیل مورد قبول نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..