تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به تولیدات بومی، موجب مهاجرت معکوس جوانان می شود

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361840

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اردبیل؛

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جمع دانشگاهیان اردبیل گفت: توجه به تولیدات بومی شهرستان ها و روستاها در استان علاوه بر رشد اقتصادی و کارآفرینی، موجت مهاجرت معکوس جوانان نیز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل به وضعیت جوانان استان اشاره کرد و گفت: دانشجویان و جوانان از جمله اقشاری هستند که با تجربه مدیریتی در این سنین می توانند نقش بسزایی در اینده کشور ایفا کنند بنابر این باید به آنها اعتماد و توجه کرد.

وی وضعیت اشتغال و کارآفرینی در استان را متذکر شد و با بیان اینکه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از بخش صندوق کارآفرینی در استان حمایت می کند گفت: این صندوق با هدف ارائه تسهیلات با نرخ 4 درصد به کارآفرینان راه اندازی خواهد شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به اهداف این صندوق اشاره کرد و گفت: توسعه استان و اشتغالزایی جوانان از جمله اهداف مسئولان در راه اندازی این صندوق است که امیدواریم اردبیل به بهترین الگو در این زمینه تبدیل شود.

وی بحث رونق تولیدات بومی در شهرستان ها را یاداور شد و گفت: توجه به تولیدات بومی شهرستان ها و روستاها علاوه بر رشد اقتصادی استان و کارآفرینی، موجت مهاجرت معکوس جوانان نیز خواهد شد.

تندگویان در پایان سخنان خود به بحث گردشگری نیز پرداخت و با بیان اینکه استان اردبیل در این زمینه از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است،گفت:جذب گردشگر و رونق این صنعت باید جزو مهمترین اولویت های استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به تولیدات بومی، موجب مهاجرت معکوس جوانان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..