تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ کشته و ۴ زخمی در برخورد پراید با پراید

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در گزارش مردمی با سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف دو دستگاه پراید در جاده بندپی غربی سادات محله بابل گزارش شد.

وی با بیان اینکه تکنسین های اورژانس۱۱۵ بابل در کمترین زمان ممکن درمحل حادثه حاضرشدند، افزود: در این حادثه پسر ۲۳ساله به علت شدت جراحات و خونریزی و مرد ۳۰ ساله که راننده بود به علت شدت جراحات و خونریزی جان خود را از دست دادند.

غلام نیا روشن گفت: دو آقای ۲۷ و ۴۰ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۸ ساله دچار آسیب دیدگی ملتی ترو و تروما سر و شکم و پای چپ و کتف شدند که تکنسین های اورژانس ۱۱۵ بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه زخمی های حادثه را به بیمارستان شهیدبهشتی بابل منتقل کردند.

انتهای پیام/

تصادف خونین دو دستگاه پراید در بابل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ کشته و ۴ زخمی در برخورد پراید با پراید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..