تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار کامیون کشنده با سمند در قزوین

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس‌راه استان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت 3 تن در قزوین خبر داد.

 سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس‌راه قزوین، اظهار کرد: ساعت 5 صبح امروز بیست و دوم اردیبهشت‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف در محور «آزادراه قزوین-کرج» محدوده «ناصرآباد»، بلافاصله عوامل پلیس‌راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به‌عمل‌آمده توسط مأموران پلیس‌راه مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده «ولوو» با یک دستگاه سمند برخورد که براثر آن خودروی سمند به جلو پرتاب و به‌شدت با یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کند.

بیگلری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این سانحه راننده و دو سرنشین سواری «سمند» در دم فوت می‌کنند که کارشناس پلیس‌راه، علت این حادثه را توجه نکردن به جلو راننده کامیون کشنده ولوو نسبت به هر 2 وسیله دیگر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت وارده به اتوبوس جزئی بوده و به سرنشینان آن آسیبی نرسید، از رانندگان درخواست کرد: در صورت خستگی و خواب‌آلودگی ضمن توقف در پارکینگ مناسب استراحت کرده و سپس به رانندگی ادامه داده و در همه حال توجه کافی به امر رانندگی را داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان گفت: به علت افزایش تصادفات ناوگان باربری از ابتدای سال تاکنون در محورهای مواصلاتی استان قزوین، اولویت پلیس‌راه، برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف ناوگان باربری است که با توجه به وقوع این حادثه برخورد با رانندگان متخلف ناوگان باربری شدیدتر شده و خودروهای متخلف توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار کامیون کشنده با سمند در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..