تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار کامیون‌ها در بزرگراه همت

بامداد امروز تصادف میان یک دستگاه کامیونت هیوندا با کامیون بنز سبب مرگ راننده کامیونت شد.

راننده کامیونت به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد

بامداد امروز تصادف میان یک دستگاه کامیونت هیوندا با کامیون بنز سبب مرگ راننده کامیونت شد.اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این حادثه اعلام کرد: حوالی ساعت 2:20 بامداد امروز یک دستگاه کامیونت هیوندا در مسیر غرب به شرق لاین کندروی بزرگراه همت در محدوده خیابان شهدای کن در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون بنز که در حاشیه راه پارک کرده بود به شدت برخورد کرد.

پس از این تصادف عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و عوامل اورژانس در محل حاضر شده و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دادند که متاسفانه بررسی علائم حیاتی راننده کامیونت نشان داد که وی به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

عوامل راهور نیز اقدامات خود برای بررسی علت این حادثه را آغاز کرده و متوجه شدند که بی توجهی به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده سبب این تصادف شده است.

پلیس راهور در پایان به رانندگان توصیه کرد حتما در شرایطی که خسته و خواب آلوده هستند از رانندگی پرهیز کرده و پس از دقایقی توقف و استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار کامیون‌ها در بزرگراه همت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..