تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش فرزند ٣ ساله دروازه بان مشهور!

مرگ دلخراش فرزند ۳ ساله دروازه‌بان پیشین تیم ملی اسلواکیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این اتفاق تلخ در شهر پراگ، پایتخت جمهموری چک و زمانی که کامیل چونتوفالسکی مشغول بازی و تفریح با چهار فرزندش در باغ خانه‌اش بود، رخ داد. دروازه‌بان 40 ساله بازنشسته اسلواکیایی برای چند لحظه جهت کشیدن غذا روی بشقاب‌ها از فرزندانش دور شد که در این زمان فرزند 3 ساله کامیل چونتوفالسکی به استخر خانگی پرید و غرق شد.

در ادامه خبر رسانه اسلواکیایی آمده است: هنوز جزئیات دقیق این حادثه ناگوار روشن نشده و پلیس در حال تحقیقات است. دروازه‌بان پیشین باشگاه زنیت سن‌‌پترزبورگ روسیه و تیم ملی فوتبال اسلواکی از رسانه‌ها خواست تا با احترام به خانواده‌اش از انتشار اخبار نادرست پرهیز کنند. قرار است مراسم تشییع فرزند 3 ساله کامیل چونتوفالسکی پس از مجوز پلیس 2 روز دیگر انجام شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

مرگ فرزند کامیل چونتوفالسکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش فرزند ٣ ساله دروازه بان مشهور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..