تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک آذری جهرمی به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملی پوشان فوتسال بانوان ایران بعدظهر امروز در یک دیدار تماشایی با نتیجه 5 بر 2 از سد تیم ژاپن گذشتند و برای دومین بار پیاپی قهرمان مسابقات جام ملت های آسیا شدند. سارا شیربیگی ستاره فوتسال بانوان ایران در این دیدار توانست  سه گل از پنج گل ایران را به ثمر برساند و قهرمانی ایران را مسجل کند.

اما این قهرمانی ارزشمند بانوان سرفراز ایرانی با واکنش وزیر ارتباطات و  فناوری اطلاعات کشور  همراه بود. آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : " دختران ایرانی باز افتخار آفریدند.تبریک به آنها و همه مردم ایران."

تبریک آذرجهرمی به قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران + عکس

واکنش کاربران به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا + تصاویر

انتهای پیام/

واکنش آذرجهرمی پس از قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک آذری جهرمی به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..