تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از مراسم عروسی بن‌سلمان!/روش جنون‌آمیز صاحب یک سگ برای آموزش مسیر خانه!/ لحظه وحشتناک حمله کانگورو به دختر 9 ساله در باغ وحش

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

تصاویری از مراسم عروسی بن‌سلمان!
رسانه های عربی تصاویری دیده نشده از مراسم جشن عروسی ولیعهد سعودی منتشر کردند.

عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم

مرد جوان که شاهد زورگویی مرد قوی هیکل آفریقایی به یک بی خانمان بود به جای تماشای این صحنه بلافاصله وارد عمل شد و او را به سزای عملش رساند.

تسلیحات به جا مانده از تروریست‌ها در دمشق! +فیلم

تروریست‌هایی که از چند محله جنوب دمشق راهی شمال سوریه شدند تسلیحات خود را تسلیم نیروهای ارتش کردند.

لحظه وحشتناک حمله کانگورو به دختر 9 ساله در باغ وحش + فیلم

یک مادر جوان به صورت تصادفی لحظه وحشتناک حمله یک کانگورو به دختر 9 ساله را در یک باغ وحش ثبت نمود.

لحظه وحشتناک برق گرفتگی مرد جوان در کنسرت! + فیلم

مرد جوان در کنسرت موسیقی در برزیل بر اثر تماس با سیم برق فشار قوی دچار برق گرفتگی شد و بلافاصله جانش را از دست داد.

روش جنون‌آمیز صاحب یک سگ برای آموزش مسیر خانه! +فیلم

صاحب یک سگ برای اینکه مسیر خانه را به حیوان خانگی اش یاد بدهد دست به اقدامی جنون آمیز زد.

مک لارن؛ خودرویی فوق‌العاده با وزنی کم +تصاویر

مک لارن جدیدترین عضو سری اولتیمیت خود با نام سنا را معرفی کرد.

لحظه نجات پسر گرفتار شده در سیل +فیلم

پسر 11 ساله ای که پس از وقوع سیل به داخل جوی آب یک خیابان افتاده بود و هر لحظه احتمال مرگش می رفت توسط عابران فداکار نجات یافت.

تصاویری از حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند که تصاویری از این بازدید را از نظر می‌گذرانید.

رهبر انقلاب الگوی حمایت از کالا و خدمات ایرانی هستند/کلان‌داده‌های پیام‌رسان‌های خارجی امنیت، بالندگی اقتصاد و فرهنگ و هویت کشور را به خطر می‌اندازند

رهبر انقلاب ضمن اینکه سیاست، شعار و هدفگذاری را تعیین می‌کنند، در میدان عمل هم تمامی بسترهای فعالیت خودشان در فضای مجازی را به پیام‌رسان‌های داخلی منتقل کردند؛ این اقدام پیام‌های بسیار مهمی برای همه ما دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از مراسم عروسی بن‌سلمان!/روش جنون‌آمیز صاحب یک سگ برای آموزش مسیر خانه!/ لحظه وحشتناک حمله کانگورو به دختر 9 ساله در باغ وحش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..