تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره آرژانتینی بهترین خارجی سال امارات شد

مهاجم گلزن تیم فوتبال الوحده امارات عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل اخیر لیگ این کشور را به دست آورد.

به گزارش شما نیوز ، پس از پایان رقابت های لیگ، جام حذفی و جام نخست وزیری فوتبال امارات، کاندیدهای بخش های مختلف برای کسب عناوین برترین های فصل امارات معرفی شدند و سرانجام از بین این نامزدها نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.

در بخش بهترین بازیکنان خارجی لیگ امارات، مارکوس برگ، مهاجم کلاس جهانی تیم العین و آقای گل لیگ، در کنار سباستین تالیابو از الوحده و فابیو لیما از الوصل سه نامزد نهایی بودند.

در پایان این تیگالی آرژانتینی بود که رقابت را از مهاجمان سوئدی و برزیلی برد و به عنوان بهترین خارجی فصل فوتبال امارات برگزیده شد. گفتنی است این مهاجم که چندین سال در فوتبال امارات سابقه دارد، گلزن ترین خارجی تاریخ امارات نیز به شمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره آرژانتینی بهترین خارجی سال امارات شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..