تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود قسمت ۹ نهم سریال عاشقانه با لینک مستقیم

دانلود سریال عاشقانه قسمت ۹ با لینک مستقیم

دانلود رایگان قسمت نهم سریال عاشقانه با کیفیت عالی  HD  و سرعت بالای ۷۲۰p

دانلود قسمت 9 نهم سریال عاشقانه

دانلود قسمت ۹ نهم سریال عاشقانه

ژانر فیلم : اجتماعی

سال ساخت : ۱۳۹۵

تعداد  کل قسمت ها: ۱۵ قسمت پخش در شبکه خانگی

کل قسمت های پخش شده : ۸

کارگردان : منوچهر هادی

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان، هومن سیدی، سارا رسول زاده و با بازی عالی چهره سرشناس مهناز افشار

خلاصه داستان :  قسمت نهم سریال عاشقانه با حاشیه های زیادی همراه است، سریال اجتماعی که در آن چند زوج جوان با آرامش در حال زندگی هستند ولی با ورود یک زن به زندگی این زوج ها آرامش آنها به هم میریزد… موقعیتی که آبروی چند ساله «حاج یونس» را به خطر می‌اندازد و به هم ریزی های زیادی ایجاد میشود هم چنین از بازیگران نقش اصلی این فیلم چند نفرشان خداحافظی کرده اند که اخبار جدید را به زودی میتوانید از همین صفحه مشاهده و قسمت  ۹ سریال عاشقانه را دانلود نمایید.

آنچه در قسمت ۹ رخ میدهد

دانلود با لینک مستقیم

پخش آنلاین





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود قسمت ۹ نهم سریال عاشقانه با لینک مستقیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..