تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم مردی روی ماه با لینک مستقیم و کیفیت HD

دانلود فیلم مردی روی ماه با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جدید ایرانی مردی روی ماه با کیفیت عالی Hd و سرعت بالا

به زودی

دانلود فیلم مردی روی ماه

دانلود فیلم مردی روی ماه

ژانر : اجتماعی

ساخت : ۱۳۹۵- ۱۳۹۶

پخش : ۱۳۹۶

تهیه کننده: محسن گلابگیرها

مدیر هنری و مدیر تولید: حسین قنقره

سرمایه گذار: یستر اوهانیان

بازیگران : از بازیگران این فیلم میتوان به سحر قریشی، حسن ناطقی، سرینه دیلانچیان، حمید خندان، سمانه پاکدل، عرشیا حسن زاده، سمیه بختیاری، پانیذ طاهری فرد، ابوالفضل سیاه چشم، یوسف قربانی، سیامک اشعریون، امیرحسین تقی بیگی و بهزاد رحیم اشاره نمود که به ایفای نقش پرداخته اند و در نقش بازی داشته اند .

خلاصه داستان : “فیلم مردی روی ماه” داستان عاشقانه پسری به نام آدم و دختری به نام حوا را روایت می کند. در واقع فیلم در طول داستان از دهه ۶۰ تا دهه ۹۰ را به تصویر می کشد که با هنر نمایی سحر قریشی میباشد که فیلم بسیار عالی و داستان جدیدی داراست که به زودی میتوانید این فیلم را از وب سایت نگار فیلم دانلود و مشاهده نمایید.

فیلم مردی روی ماه





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم مردی روی ماه با لینک مستقیم و کیفیت HD»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..