تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علوی: پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان می‌شود

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات با بیان این که سست عهدی و پیمان‌شکنی یکطرفه رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست، تاکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان یزد که به منظور انجام تودیع و معارفه مدیران کل اداره اطلاعات این استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، با اشاره به منطق قران که حکومت را برای مردم می‌داند، فرق اسلام با دموکراسی را در این مسئله دانست و گفت: براساس آموزه‌های اسلام، حکومت بر مردم نیست و حاکم و مردم حقوقی بر یکدیگر دارند که اگر آن‌ها رعایت شود، ثمرات خوبی شامل آنان خواهد شد.

وی برقراری امنیت، بازیابی جایگاه دین و بقاء و دوام ساختار حکومت را در گرو ادای حقوق و اجرای عدالت دانست و افزود: در اسلام، ارزش آبروی انسان‌ها از کعبه نیز بالاتر است و باید در حفظ حیثیت و آبروی افراد کوشش کرد.

علوی بر حفظ امنیت فیزیکی و روانی در جامعه تاکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که احساس امنیت و شادابی نباشد، برکتی وجود نخواهد داشت، مردم باید انگیزه فعالیت و تلاش در سایه امنیت پایدار همراه با سرور و شادمانی داشته باشند تا به رشد و پیشرفت در همه بخش‌ها دست یابند.

وی خطاب به مسئولان استانی گفت: جامعه در صورت وجود امنیت و آرامش به شکوفایی می‌رسد لذا باید با هر آنچه موجب سلب آرامش و نشاط می‌شود، مقابله کرد.

وزیر اطلاعات با بیان این که در حکومت اسلامی همه چیز باید در خدمت مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید به گونه‌ای به مردم خدمت‌گذاری کرد که از مسئولان رضایت داشته باشند و با شکر نعمت از امانتی که به مدیران و مسئولان واگذار شده است، صیانت کنند.

وی ملاک عملکرد وزارت اطلاعات را رضایت الهی و سپردن بار امانت مسئولیت به خادمان واقعی ملت دانست و گفت: رفع اختلافات، اصلاح امور و قرار نگرفتن در مسائل حزبی و جناحی سرلوحه اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

علوی بر تحکیم و انسجام وحدت در جامعه تاکید و تصریح کرد: باید در خدمت مردم و وحدت جامعه بود تا سطح رضایت مردم از مسئولان ارتقاء یابد و در سایه آرامش و امنیت پایدار، مشکلات و کاستی‌ها رفع شود.

وی اقدامات سلبی و دستگیری را آخرین راهکار در نظام حکمت اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابیر علمی و هم‌افزایی مشکلات را با کمترین هزینه رفع می‌کند تا دلدادگی مردم به نظام حفظ شود.

وزیر اطلاعات اعتمادآفرینی و اطمینان‌بخشی برای رسیدن به آینده درخشان را لازمه اقدامات و فعالیت در جامعه دانست و افزود: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.

وی به موضعگیری جدید ترامپ اشاره و اظهار کرد: سست عهدی و پیمان‌شکنی یکطرفه رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست.

وی در بخش دیگری از از سخنانش به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: باید در برابر کارآفرینان دست ادب به سینه گذاشت و از سرمایه‌گذاران برای ایجاد تولید در داخل کشور حمایت کرد.

وزیر اطلاعات افزود: هر گونه اقدام که موجب تزلزل سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود باید به عنوان مسئله‌ای امنیتی با آن برخورد کرد چرا که موجب فرار سرمایه و بروز مشکلات اقتصادی در کشور خواهد شد.

وی پیدا کردن راهکاری جایگزین زندان و حبس برای بدهکاران بانکی را ضروری خواند و اظهار کرد: در کنار سلامت اقتصادی باید به صورت مشفقانه و دلسوزانه با متخلفان اقتصادی برخورد کرد.

علوی با اشاره بوجود امنیت بی‌بدیل در کشور که به همت همه دستگاه‌ها به وجود آمده است، عنوان کرد: همه قوا در برابر دشمن به عنوان ید واحده هستند و برای مردم مشکل‌گشا خواهند بود.

وزیر اطلاعات در پایان نیز از عملکرد مدیر کل اطلاعات استان یزد تقدیر و مدیر کل جدید اطلاعات استان را معرفی و منصوب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علوی: پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..