تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیلی سهام ولوو را می‌فروشد

جیلی که در ماه‌های اخیر پس از خرید سهام دو شرکت پروتون مالزی و لوتوس انگلستان، یک بلوک ده درصدی از سهام دایملر بنز را هم خرید دلیل فروش سهام ولوو را اعلام نکرده است.

جیلی سهام ولوو را می‌فروشد

فرادید| برخی منابع نزدیک به شرکت ولوو اعلام کرده‌‌اند جیلی و در راس آن لی شوفو مالک هلدینگ مالی ژجیانگ جیلی در نظر دارند با عرضه بلوک بزرگی از سهام شرکت ولوو که ارزش آن 16 تا 30 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، به درآمدی سرشار از محل واگذاری مدیریت این برند دست یابد. جیلی که در ماه‌های اخیر پس از خرید سهام دو شرکت پروتون مالزی و لوتوس انگلستان، یک بلوک ده درصدی از سهام دایملر بنز را هم خرید دلیل فروش سهام ولوو را اعلام نکرده است.

 جیلی سهام ولوو را می‌فروشد

به گزارش فرادید، گویا جیلی تیمی کامل را برای تحقق این موضوع گردآورده و به استخدام چند مدیر جدید دست زده تا به این ترتیب هدف بزرگ خود را برای شرکت سوئدی ولوو محقق سازد. گویا قصد جیلی برای فروش ولوو جدی است و تا انتهای تابستان این موضوع عملیاتی می شود. شرکت سوئدی ولوو از سال 2010 تحت مالکیت کمپانی جیلی روزگار می‌گذارند و در سال‌های اخیر به سوددهی رسیده است. سود عملیاتی سه ماهه نخست 2018 ولوو تحت تاثیر فروش بالای این برند در آمریکا و چین بیش از 3.6 درصد رشد داشته است.

جیلی هم‌اینک با داشتن سهام نه برند مختلف یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است. جیلی که به غیر از شرکت تولید خودرو جیلی در شرکت‌های ولوو، پل‌استار، لینک اند کو، دایملر بنز، پروتون، لوتوس و چند قطعه‌ساز بزرگ سهام دارد، یکی از بخت‌های آینده صنعت خودرو چین به حساب می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیلی سهام ولوو را می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..