تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ترحیم آیت‌الله ایمانی فردا در شیراز برگزار می‌شود/ دعوت ستاد ارتحال از همه مردم

گروه اجتماعی ـ مراسم ترحیم و تكریم مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز فردا در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم ترحیم و تكریم مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری فردا، 23 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار خواهد شد.
در این راستا ستاد ارتحال مرحوم آیت‌الله ایمانی،‌ طی پیامی اقشار مختلف مردم را جهت حضور در این مراسم دعوت كرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلُمَ فِی الْإِسْلٰامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ
با تقدیر و تشكر از قاطبه مردم ولایتمدار كه با حضور خود در مراسم وداع، تشییع و تدفین فقیه نستوه و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله ایمانی(ره) نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز ارادت خود را به روحانیت آگاه و انقلابی و همچنین تبعیت از مقام معظم رهبری مدظله العالی را به اثبات رساندند به اطلاع می‌رساند مجلس ترحیم آن عالم ربانی از سوی تولیت محترم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) حضرت آیت‌الله حاج سید علی‌اصغر دستغیب، استاندار محترم فارس جناب آقای مهندس تبادار و بیت مکرم مرحوم آیت‌الله ایمانی در روز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ برگزار می‌شود.
از عموم مردم استان به‌ویژه حضرات آقایان علما و مسئولین عزیز دعوت به عمل می‌آید با شركت خود و قرائت فاتحه روح آن فقید سعید را شاد و موجبات خوشنودی صاحب شریعت(عج) را فراهم نمایند .
ستاد ارتحال حضرت آیت الله ایمانی(ره)
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ترحیم آیت‌الله ایمانی فردا در شیراز برگزار می‌شود/ دعوت ستاد ارتحال از همه مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..