تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوست بز (گفت و شنود)

گفت: یکی از نمایندگان مجلس که خود را اصولگرای معتدل! می‌نامد، در یادداشتی مخالفان برجام را «نیهیلیست» و پوچ‌گرا نامیده است!


گفتم: کدام اظهار‌نظر و تحلیل مخالفان برجام به نیهیلیسم و پوچ‌گرایی شبیه است؟!
گفت: ایشان می‌نویسد، چون مخالفان برجام، آن را بی‌فایده و پوچ می‌دانند، پس نیهیلیست هستند!
گفتم: ظاهرا ایشان چیزهایی در‌باره نیهیلیسم شنیده است ولی نمی‌داند که مفهوم آن چیست! نیهیلیسم به طرفداران یک جریان فلسفی گفته می‌شود که جهان هستی را بی‌معنی و بدون ارزش می‌دانند نه اینکه محتوای چیزی را پوچ و بدون فایده بدانند!
گفت: با تعریف من درآوردی ایشان درباره نیهیلیسم، اگر گردویی را بشکنید و ببینید مغز ندارد و بگویید پوچ است، نیهیلیست هستید! و...
گفتم: یارو زنگ زد به مطب یک پزشک و پرسید؛ شما متخصص پوست هستید؟ دکتر جواب داد، بله بفرمایید و یارو گفت؛ چندتا پوست بز داشتم می‌خواستم ببینم مظنه‌اش چنده؟!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوست بز (گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..