تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیل‌ پذیرش فرزندخوانده در استان تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر باقری در مراسم تکریم سرپرست سابق بهزیستی و داریوش بیات‌نژاد سرپرست جدید بهزیستی استان تهران که صبح امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی برگزار شد اظهار داشت: در این مدت تلاش شد از ظرفیت‌های ان جی او ها و سازمان‌های غیردولتی برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استفاده شود.

سرپرست سابق بهزیستی استان تهران ادامه داد: در ابتدای ورودم از دی ماه 94، تلاش گسترده‌ای را برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی انجام دادم و از همان زمان تلاش شد که در حوزه کودکان کار و خیابانی کارهای ویژه و مناسبی انجام شود. در همین رابطه هر ماه یک مرکز جدیدی را برای ارائه خدمات به کودکان کار و خیابانی راه‌اندازی کردیم.

باقری ادامه داد: در ابتدای ورودم به سازمان بهزیستی 200 نفر از نوزادان و کودکان در شیرخوارگاه آمنه حضور داشتند که تلاش شد با تسهیل کردن شرایط فرزندخواندگی این بچه‌ها به خانواده‌های جدید واگذار شوند که در حال حاضر از 200 کودک 90 کودک در شیرخوارگاه آمنه حضور داشتند.

وی همچنین از همکاری دستگاه‌های قضایی، مقننه و مجریه به مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: هنگام ورودم در استان تهران برخی‌ها عنوان کردند که کار در این مجموعه سخت  دشوار است اما تلاش کردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف این سختی را به سهولت تبدیل کرده و هم اکنون شرایط خوبی در استان تهران فراهم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیل‌ پذیرش فرزندخوانده در استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..