تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو تیم فوتبال صبای قم و پارس جنوبی به مصاف هم می روند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛روز سوم و پایانی از مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته اول جوانان کشور امروز شنبه در قم برگزار می‌شود که در یکی از ۲ بازی برنامه ریزی شده، تیم فوتبال جوانان صبای قم به دیدار پارس جنوبی جم می‌رود.

در اولین مسابقه عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم، تیم استقلال اهواز با ملوان انزلی دیدار می‌کند که پیروزی ملوان انزلی یا تساوی در این بازی، حکم به صعود تیم ملوان به لیگ برتر خواهد داد و نماینده استان گیلان را لیگ برتری می‌کند.

تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال ۹۷ امروز با برگزاری این ۲ بازی در قم مشخص می‌شود و تیم‌های ملوان انزلی و صبای قم، شانس بیشتری نسبت به استقلال اهواز برای صعود به لیگ برتر جوانان دارند.

موفقیت احتمالی جوانان صبای قم مرهمی بر زخم‌های صبا در یک سال اخیر است. صبای قم در لیگ برتر امید و لیگ دسته اول بزرگسالان به دسته پایین‌تر سقوط کرد و در لیگ برتر نوجوانان نیز به سختی و در آخرین هفته از سقوط به دسته مناطق رهایی یافت.

در دومین بازی امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم صبای قم با پارس جنوبی دیدار می‌کند در شرایطی که پارس جنوبی با ۲ شکست در انتهای جدول قرار گرفته و شانسی برای صعود ندارد و صبا نیز با یک تساوی به لیگ برتر جوانان صعود می‌کند و در یک قدمی این موفقیت قرار گرفته است.

تیم جوانان صبای قم در صورتی که امسال به لیگ برتر جوانان صعود کند برای اولین بار در این رده سنی به لیگ برتر خواهد رفت. این در حالی است که آینده صبای قم همچنان مبهم ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ح

تیم فوتبال صبای قم به دیدار پارس جنوبی می‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو تیم فوتبال صبای قم و پارس جنوبی به مصاف هم می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..