تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتماد به آمریکا در برجام همانند اعتماد به گرگ بود

ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361749

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کسانی که در بحث اعتماد به آمریکا دو دل بودن به این نتیجه رسیدن که اعتماد به دشمن و آمریکا و زیر تعهد امضا کردن با گرگ درست نیست و کشور ما به دنبال تعهد با آمریکا و مقید بودن به آن و این مباحث نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با اروم نیوز، در خصوص برجام و سخنان سخیف چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سرنوشت برجام از ابتدا مشخص بود یعنی وقتی که به دشمنان اعتماد کنیم و با آنها به مذاکره بنشینیم نتیجه ای جز بدعهدی در پی نخواهد داشت و بعد از چند سال در این بحث و امضای ۱+۵ در برجام به این بدعهدی آمریکا رسیدیم. دشمنی که حتی تعهدات بین المللی را زیر پا گذاشته و هیچ ارزشی به حرف ها، تعهدات و امضای خود قائل نیست.

وی افزود: اما یکی از خوبی های برجام این بود کسانی که در بحث اعتماد به آمریکا دو دل بودن به این نتیجه رسیدن که اعتماد به دشمن و آمریکا و زیر تعهد امضا کردن با گرگ درست نیست و کشور ما به دنبال تعهد با آمریکا و مقید بودن به آن و این مباحث نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، بیان کرد: ما مردم عزیز ایران اسلامی اصلا به آمریکا اعتماد نداریم و این بی اعتمادی ریشه در تاریخ گذشته دارد و مشاهده کردیم مقام معظم رهبری در پاسخ به سخنان سخیف ترامپ به صراحت فرمودند که ترامپ نمی تواند غلطی بکند!

وی، ادامه داد: بزرگ تر از ترامپ هم نتوانستند کاری با نظام جمهوری اسلامی بکنند چون این نظام به عنوان یک نظام مردمی می باشد که اولا خدا و ثانیاً مردم شریف را دارد.

سردار شهسواری، خاطرنشان کرد: مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب را به‌ عنوان هدایتگر اصلی انقلاب می دانند. ما اعتقاد داریم که با راهنمایی های رهبر می توانیم از گردنه‌ها عبور کنیم و نیازی هم به آمریکا نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتماد به آمریکا در برجام همانند اعتماد به گرگ بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..