تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲ هزار قلم لوازم آرایشی غیربهداشتی در میاندوآب/ ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361740

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، در عملیات های پلیسی چند محموله کالای قاچاق را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: کالای قاچاق کشف شده در این عملیات ها شامل دو هزار و ۳۰۴ قلم لوازم آرایشی غیربهداشتی، ۲۲ هزار و ۴۱۳ عدد قرص غیرمجاز و مقادیری البسه و لوازم آشپزخانه بوده که از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۳ نفر دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد:  ارزش ریالی تقریبی این محموله ها ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و هست.

وی گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲ هزار قلم لوازم آرایشی غیربهداشتی در میاندوآب/ ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..