تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ۱۸ شب جشن رمضان در مازندران

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361786

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: جشن رمضان ۱۸ شب در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، رضا نوروزی جعفری طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جشن رمضان ۱۸ شب در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: این جشن با همکاری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این طرح مسئولان و خیران، با حضور در منزل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرارگرفته و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

نوروزی گفت: این نهاد در بخش‌های حمایتی و اجتماعی با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار کیسه همیان مولا بین اصناف و بازاریان باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حامی یابی برای خانواده‌های محسنین وایتام، از برنامه‌های این نهاد است.

وی گفت: جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری فطریه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
نوروزی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خیر ونوعدوست مازندران، افزود:مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند مراحم نقدی خود را با شماره گیری #۱*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: سال گذشته درمجموع برنامه‌های ماه رمضان مازندرانی‌های نیکوکار 8 میلیارد تومان کمک کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ۱۸ شب جشن رمضان در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..