تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاز دوم بوستان ملل ساری آغاز شد

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1397/02/22 شناسه خبر: 1361788

فاز دوم بوستان ملل در حاشیه رودخانه تجن حدفاصل پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته در فضایی به مساحت 325 هکتار و به طول 6.5 کیلومتر در حال احداث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، شهرداری ساری احداث فاز دوم بوستان ملل را با طراحی مبتنی بر اصول طراحی سبز پایدار ، تثبیت حریم ارزشمند رودخانه تجن و در راستای پویایی اقتصادی و فرهنگی شهر و با رویکرد گردشگر پذیری آغاز نموده است.

روان سازی ترافیک منطقه ، اولویت بخشی به پیاده روی شهروندان ، احداث فضای ورزشی در راستای ایجاد نشاط شهروندی ، استفاده از معماری بومی منطقه و ابنیه حاشیه رودخانه در اجرای این پروژه عملیاتی می‌شود.

ایجاد کاربری های متنوع تفریحی ، تجاری ، فرهنگی در طول مسیر رودخانه ، احداث اقامتگاه های متنوع برای جذب گروه های مختلف گردشگران ، کاربری های آموزشی مانند اجرای موسیقی ، هنرهای نمایشی و استقرار کاربری های خدماتی مانند رستوران و کافه در این پروژه پیش بینی گردیده است.

جانمایی المان ها با معماری بومی ، بهره گیری از پوشش گیاهی متنوع حاشیه رودخانه در راستای خلق فضاهای سبز پایدار از دیگر اقداماتی است که در این بوستان اجرایی خواهد شد.

استقرار فضاهای نمایشگاهی دائمی و موقت در طول مسیر حاشیه رودخانه نیز در این پروژه لحاظ گردیده است.

فاز اول بوستان ملل سال 93 در حاشیه رودخانه تجن از پل کابلی شهید رنجبر تا پل تجن طی مدت 100 روز اجرایی گردیده که نقش موثری در گردشگرپذیری مرکز استان مازندران داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاز دوم بوستان ملل ساری آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..