تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافران پرواز اهواز- ساری در تهران پیاده شدند

مسافران پرواز اهواز- ساری در تهران پیاده شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از شهروندان اهوازی اعلام کردند که ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز با هواپیمای «آسمان» اهواز را به مقصد ساری ترک کردند.

هنگامی که هواپیما قصد فرود در ساری را داشت، خلبان بدی آب و هوا در ساری را اعلام می‌کند و پس از تغییر جهت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین می‌نشیند.

بر اساس گفته مسافران این پرواز، یک ساعت پس از معطلی مسافران در فرودگاه مهرآباد مسئولان هواپیمایی آسمان اعلام می‌کنند که مسافران این هواپیما از راه زمینی به ساری بروند و یک شماره کارت از آن‌ها دریافت می‌کنند تا هفته آینده ۵۰ هزار تومان هزینه سفر زمینی از تهران به ساری را به آن‌ها پرداخت کنند.

یکی از مسافران این هواپیما گفت: این موضوع برای دومین بار در یک ماه گذشته تکرار می‌شود و مسئولان هواپیمایی آسمان مسافران پرواز اهواز- ساری را در تهران پیاده می‌کنند و پاسخگوی ان‌ها نیستند.

انتهای پیام/ز

به دلیل بدی آب و هوا در ساری هواپیما در مهرآباد فرود آمد

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافران پرواز اهواز- ساری در تهران پیاده شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..