تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد جدید و وسوسه کننده ازبکستان به برانکو!

ازبکستان با ارائه یک پیشنهاد جدید و وسوسه انگیز قصد به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ را دارد!

پیشنهاد جدید ازبک‌ها به برانکو؛ یک میلیون پاداش

از مدتها قبل شایعه پیشنهاد فدراسیون فوتبال ازبکستان به برانکو مطرح شده بود.

برانکو اگر چه در اولین واکنش به این پیشنهاد اعلام کرد که او سرمربی پرسپولیس است اما گویا پیشنهاد مالی ازبکها طوری است که پروفسور را مردد کرده.

پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد.

برانکو ابتدا پاسخ مثبتی به این پیشنهاد نداد اما در این روزها که بحث عدم تمدید قرارداد وی با پرسپولیس مطرح است واسطه کره ای دوباره سراغ مرد کروات آمده است.

به گفته این واسطه، فدراسیون ازبکستان آپشن‌هایی هم برای برانکو در نظر گرفته و در صورتی که او بتواند این تیم را روی سکوی اول تا سوم جام ملت‌های آسیا ببرد رقمی نزدیک به یک میلیون دلار پاداش خواهد گرفت و البته صعود به جام جهانی 2022 نیز پاداش چشمگیری خواهد داشت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد جدید و وسوسه کننده ازبکستان به برانکو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..