تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری تراکتورسازی جدی شد +عکس

مسئولان باشگاه تراکتورسازی آگاهی مزایده این باشگاه را امروز در روزنامه رسمی چاپ کردند تا کار‌های انتقال آغاز شود.

به گزارش شمانیوز، در پایان لیگ هفدهم مسئولان سپاه تصمیم گرفتند موضوع واگذاری باشگاه تراکتورسازی را که بحث آن از چندی قبل مطرح شده بود به شکلی جدی دنبال کنند.

بعد از برکناری مصطفی آجورلو و حضور عباس الیاسی به عنوان سرپرست جدید باشگاه بحث حسابرسی و انجام کار‌های مالی و کارشناسی آغاز شد و سرپرست جدید با توجه به شرایط باشگاه تراکتورسازی با تلاشی مضاعف به دنبال فراهم کردن بستر واگذاری بود.

بعد از انجام حسابرسی‌های مالی و کارشناسی‌هایی که لازم به انجام بود، در نهایت امروز آگهی مزایده باشگاه تراکتورسازی در روزنامه رسمی به چاپ رسید تا متقاضیان کسب مالکیت باشگاه تراکتورسازی اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

در آگهی مذکور اعلام شده شرکت تراکتورسازی ایران (سهامی عام) اصالتا وکالتا در نظر دارد صد در صد سهام شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی (سهامی خاص) را واگذار کند.

از متقاضیان درخواست شده بسته پیشنهادی خود را طی هفت روز آینده ارسال کنند.

واگذاری تراکتورسازی جدی شد +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری تراکتورسازی جدی شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..