تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه بی توجهی سهامداران به تصمیم ترامپ/ تمام شاخص های بورسی سبز شدند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 199 واحدی ، بر روی رقم 93891 واحد قرار گرفت.

به گزارش شما نیوز، امروز شنبه 22 اردیبهشت 97، در بورس تهران تعداد 43 هزار دفعه معامله بین فعالان این بازار صورت گرفت، که طی آن تعداد 105 میلیون سهم به ارزش 216 میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز با رشد 199 واحدی مواجه و در رقم 93891 واحد بسته شد. شاخص هم وزن بورس با رشد 81 واحدی در رقم 16578 واحد بسته شد. در معاملات امروز نماد فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل گهر،تروشیمی جم، ملی صنایع مس ایران، آلومینیوم ایران،پالایش نفت بندرعباس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار بورس داشته‌اند .

از بین 291 شرکت بورسی 151 شرکت با رشد قیمتی، 113 شرکت با افت و 27 شرکت تغییر خاصی نداشته اند.

بر اساس این گزارش، شاخص‌های اصلی بازار سرمایه شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 62 واحد، کل (هموزن) 81 واحد، قیمت (هموزن) 60 واحد، آزاد شناور 253 واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 141 و 430 واحد رشد داشته اند.

در بازار فرابورس امروز تعداد 28 هزار معامله انجام شد که طی آن 237 میلیون سهم به ارزش 194 میلیارد تومان داد و ستد شد. در این بازار شاخص آیفکس با رشد 4.1واحدی در رقم 1074 واحد بسته شد.

بر اساس این گزارش، در بازار امروز گروه‌های فلزات اساسی، خودرویی و فراوردهای نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه‌های صنعت قرار گرفتند.
از نماد‌های پربیننده بازار بورس تهران میتوان به شرکت‌های سایپا،زامیاد، فولاد مبارکه اصفهان ، کالسمین پارس خودرو و آلومینیوم ایران اشاره کرد.
همچنین از نماد‌های پربیننده فرابورس به شرکت ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و آتیه داده پرداز نام برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه بی توجهی سهامداران به تصمیم ترامپ/ تمام شاخص های بورسی سبز شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..