تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه‌ای متفاوت از زندگی لاکچری در خانه صدفی +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانه مکانی امن برای استراحت کردن، زندگی کردن و آسودن است در این مکان معمولاً یک فرد یا یک خانواده زندگی می‌کنند و وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنند .

در حال حاضر طراحی‌های خانه‌ها نسبت به گذشته متنوع‌تر شده و طراحان سعی می‌کنند با خلاقیت خود خانه‌هایی جالب و خاص طراحی کنند.

یکی از این  مکان‌هایی که با خلاقیت  بسیار ساخته شده ، اقامتگاه  «کاسا کاراکول» در منطقه‌ای واقع در آمریکا است که با طراحی منحصر به فرد به شکل صدف دریایی ساخته شده است .
این خانه لوکس  دارای ۲ اتاق خواب  زیبا  با حمام مرمرین، دکوراسیون صدفی و استخر منحنی شکل برای افرادی است که مایلند تعطیلاتشان را در یک زیردریایی سفید بگذرانند. هزینه اقامت در این خانه نسبتا زیاد است.

در ادامه می‌توانید تصاویر این اقامتگاه لوکس را مشاهده کنید.









بیشتر بخوانید:

تصاویر جالب از ترسناک‌ترین غذا‌هایی که تا کنون دیده اید

تصاویری خارق‌العاده از حیوانات خانگی

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه‌ای متفاوت از زندگی لاکچری در خانه صدفی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..