تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیدمان اتاق‎خواب زوج‎ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید

وب سایت چیدانه: زوج های موفق و شاد در فضایی سرشار از آرامش و زیبایی زندگی می کنند. در کنار لوازمی که دوست دارند و با عشق برای خانه شان تهیه کرده اند. می توان گفت، هارمونی نهفته در وسایل موجود در خانه تا حد زیادی بر احساس خوشبختی و صمیمیت زوجین، تاثیر گذار است و باعث می شود فضایی دوستانه و گرم بر محیط خانه حاکم شود. در اینجا قصد داریم چند نکته برای دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب زوجین را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید بر بهبود و صمیمیت روابط، تاثیر عمیقی بگذارید!

یک لیست بلند بالا برای اتاق خوابتان بنویسید

قدم اول در طراحی اتاق زوجین، تهیه یک لیست از تغییراتی است که قصد انجام آن را دارید. برای نشان دادن یک روحیه راسخ و منظم باید هماهنگی در رنگ دیوارها، رویه مبلمان، فرش و پرده ایجاد کنید. به صورتی که بتوانید به یک هارمونی مناسب بین رنگ و طرح در تمام اشیاء دست یابید. انتخاب یک رنگ روشن برای دیوارها، تاثیر فوق العاده ای بر روی آرامش فکر و بینایی مطلوب، دارد. از استفاده رنگ های ناهماهنگ و تکراری پرهیز کنید. زیرا ایجاد استرس و خستگی را در افراد افزایش می دهد.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

پرده ای از جنس طبیعت در اتاق خواب زن و شوهر

برای انتخاب طرح پرده بهتر است از طرح هایی با خطوط افقی استفاده کنید. خطوطی با رنگ های سبز یا آبی کم رنگ، می توانند حس همبستگی و محبت را القاء کنند. استفاده از کرکره های چوبی که به دور از زرق و برق هستند، می تواند فضای متفاوت همراه با عشق و سادگی را ایجاد کند.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

یک فضای گپ و گفت برای زوجین بسازید

حذف کردن وسایل اضافی و نا کارآمد، می تواند فضای اتاق ار بهبود ببخشد. بهتر است قبل از هر اقدامی، ابتدا لوازم اضافی را به دیگران ببخشید، تا اتاقی دلبازتر داشته باشید. تهیه یک مبل راحتی دو نفره، می تواند فضای رویایی دو نفره ای را خلق کند. فضایی برای گپ و گفت دو نفره، که با یک میز کوچک پر از گل، مزین شده باشد.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

تاثیر نور را در اتاق خواب زوجین جدی بگیرید

برای نورپزدازی اتاق خواب، بهتر است از چند رنگ کمک بگیرید. البته استفاده از نور طبیعی در اتاق را نباید فراموش کنید. بکار گیری هالوژن های رنگی که نور را به صورت کنترل شده بر قسمتی که دوست دارید بتاباند، یک ایده فوق العاده است. خوشبختانه امروزه در اکثر سرویس های خواب، امکان تعبیه انواع هالوژن، با قابلیت های مختلف وجود دارد. توجه داشته باشید استفاده از نور سفید یا مهتابی به تنهایی، محیط اتاق را بی روح و سست می کند.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

رنگ های پر کاربرد در اتاق خواب زن و شوهر

باید توجه داشت که رنگ ها این قدرت را دارند که سطح انرژی مثبت را در بین زوجین تا حد بالایی تقویت کنند، پس در استفاده از آنها، در تمام قسمت های خانه دقت داشته باشید.

رنگ قرمز، شور و اشتیاق را به همراه دارد. رنگ آبی، آرامش را به محیط می آورد. رنگ سبز، صبر و سکوت فکری را به فضا هدیه می دهد. رنگ زرد، حس سبکی و هیجان را به محیط القا می کند.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

در چیدمان اتاق خواب خاطرات را حفظ کنید

خاطرات را زنده نگه دارید. گلچینی زیبا از عکس های دوران آشنایی و عروسی زوجین، می تواند علاوه بر یادآوری خاطرات شیرین، قسمتی از دیوار خالی اتاق را زینت ببخشد. همچنین می توانید از چند اثر هنری شخصی که خودتان طراحی کرده اید استفاده کنید و حس و حال اتاق را دگرگون سازید.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

کلکسیونی از هدایا بسازید

از خرید لوازم گران قیمت و مد روز چشم پوشی کنید و وسایلی که دوست دارید و یا از آن خاطره دارید را به اتاق خواب تان بیاورید. اشیایی که با دیدن آنها حس آرامش و شادی در درون تان شکوفا می شود. قسمتی از اتاق را به جاگذاری هدایای همسرتان اختصاص دهید. آنها را طوری بچینید که با دیدن شان، خاطرات خوش را یادآوری کنید و حس قدردانی را زنده نگه دارید. یک نورپردازی خاص می تواند بر جلوه گری آنها، بیافزاید.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!

یک آباژور و آینه برای اتاق خواب دونفره تان تهیه کنید

یک آباژور مناسب برای کنار تخت خواب تان تهیه کنید. دقت داشته باشید سبک و رنگ آن را مناسب با چیدمان و رنگ اتاق انتخاب کنید. استفاده از آینه بر روشنایی اتاق می افزاید و همچنین محیط را دلباز تر می کند. دقت کنید آینه را در جایی قرار ندهید که تابش مستقیم نور را داشته باشید.

چیدمان اتاق خواب زوج ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیدمان اتاق‎خواب زوج‎ها، اینطوری به روابطتان صمیمیت ببخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..