تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد شدید روزنامه جوان از صادق زیباکلام

صادق زیباکلام روز پنج‌شنبه در توئیتی عجیب نوشت: «اگرخدای ناکرده جنگی میان ما و اسرائیل اتفاق بیفتد، به نسل‌های فردا می‌خواهیم بگوییم که با کشوری که 2هزارکیلومتر با خاک ما فاصله داشت و نه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود یا دعوای دیگری علیه‌مان داشت، جنگ‌مان با آن بر سر چه بود؟ آن همه تلفات انسانی و میلیاردها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟»

به گزارش شما نیوز ،اين توئيت نشان مي‌دهد استاد علوم سياسي دانشگاه‌هاي رسمي جمهوري اسلامي اطلاعي از تهديدهاي مكرر رژيم صهيونيستي عليه ايران ندارد و حتي اخبار را هم دنبال نكرده تا خبر شهادت ايراني‌ها توسط رژيم اشغالگر قدس را بداند. ايراني‌هايي كه با درخواست رسمي دولت سوريه در اين كشور حضور دارند و با حمله موشكي اسرائيل به شهادت رسيدند، از شهادت آنها هنوز 40 روز هم نمي‌گذرد. نكته مهم‌تر آن است كه گويا صادق زيباكلام تهديد را فقط وقتي مي‌داند كه سرباز متجاوز به پشت اتاق او رسيده باشد و توجه ندارد كه ممكن است كسي خارج از ايران به مواضع ايران حمله كند و اين تهديد عليه همه ايراني‌هاست.

زيباكلام حتي خاطرش هم نيست كه دانشمندان هسته‌اي‌مان را اسرائيل ترور كرد. معصوم و پاك جلوه دادن يك رژيم جنايتكار چه سودي براي زيباكلام دارد و اداي روشنفكري تا اين حد براي زيباكلامي كه اهل شركت در راهپيمايي روز قدس هم هست، جز نمايش بلاهت و تناقض و تضاد دروني او چه خواهد بود؟! برخي مي‌گويند او پول مي‌گيرد تا از اسرائيل دفاع كند اما به نظر مي‌رسد او ساده لوحي رايگان پيشه كرده است!
توئيت زيباكلام شديداً هم مورد توجه اكانت «اسرائيل به فارسي» قرار گرفته و توئيت او را با جمله «با همه انتقادات برخي اوقات هم حرف درست مي‌زند» بازنشر كرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد شدید روزنامه جوان از صادق زیباکلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..