تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت میروسلاو کلوزه به بایرن مونیخ (عکس)

میروسلاو کلوزه، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، هدایت تیم زیر 17 ساله های باواریایی ها را برعهده گرفت.

به گزارش شما نیوز ، کلوزه که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان و جام جهانی است، برای فصل 19-2018، هدایت تیم جوانان بایرن مونیخ را برعهده خواهد داشت. او که بین سال های 2007 تا 2011 برای بایرن مونیخ بازی کرد، دو بار با این تیم قهرمان بوندس لیگا شد و پس از آن به لاتزیو پیوست.

او بعد از امضای قرارداد با بایرن به سایت رسمی این باشگاه گفت:" من واقعا منتظر برعهده گرفتن این پست در آکادمی بایرن مونیخ هستم. من هر کاری بتوانم انجام می دهم تا بتوانم به اعتمادی که به من شده، پاسخ بدهم و باعث پیشرفت این بازیکنان جوان شوم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت میروسلاو کلوزه به بایرن مونیخ (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..