تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم

عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که یک مرد آفریقایی را در یکی از خیابان های چین در حال کتک زدن یک مرد بی خانمان نشان می دهد تبدیل به ویدئویی پربیننده در این کشور شده است.  این ویدئو یک مرد سیاه پوست تنومند را نشان می دهد که مرد بی خانمانی را که در گوشه خیابان نشسته مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

در ادامه مرد جوانی که شاهد این صحنه بود بلافاصله وارد عمل شد و با  زدن یک ضربه سهمگین با پای خود به سینه این مرد او را نقش بر زمین کرد.

در لحظه وقوع درگیری تعدادی از رهگذران چینی شاهد این صحنه  بودند. هنوز علت دقیق کتک زدن مرد بی خانمان توسط مرد آفریقایی مشخص نشده است. این ویدئو بلافاصله در یکی از شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد. بسیاری از کاربران این مرد جوان را بخاطر عمل جوانمردانه اش در حمایت از مرد بی خانمان مورد ستایش و تمجید قرار دادند.

عمل نژادپرستانه پرتاب دانشجویان سیاه پوست از بالای استیج! + فیلم

انتهای پیام/

عمل جوانمردانه جوان چینی در حمایت از یک بی خانمان + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت زورگویی به یک مرد بی خانمان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..