تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوچتینو: امیدوارم رئال مادرید لیورپول را مغلوب کند

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام ابراز امیدواری کرد رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان قادر به غلبه بر لیورپول باشد.

به گزارش شما نیوز ، در اواسط فصل و هنگامیکه زیدان در رئال مادرید عملکرد خوبی نداشت، از پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های احتمالی هدایت رئال مادرید نام برده شد اما با رسیدن کهکشانی ها به فینال لیگ قهرمانان، این شایعه به کل فراموش شده است.

 

 

پوچتینو گفت: "فصل بسیار خوبی را سپری کردیم و عملکرد قابل قبولی در طوی این فصل ارائه دادیم. از منظر مالی فاصله زیادی با تیم هایی مانند چلسی و لیورپول داریم اما توانسته ایم در رقابت با آنها عملکرد خوبی نشان دهیم."

 

پوچتینو در خصوص شایعات انتقال به رئال مادرید گفت: "سه فصل دیگر با تاتنهام قرارداد دارم و اگر کسی من را می خواهد باید با رئیس باشگاه صحبت کند.

 

من فکر می کنم رئال مادرید مدعی اول فتح لیگ قهرمانان است و من امیدوارم آنها قادر به غلبه بر لیورپول در فینال باشند زیرا لیورپول به هر حال رقیب ما در لیگ برتر محسوب می شود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوچتینو: امیدوارم رئال مادرید لیورپول را مغلوب کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..