تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Internet Speed Meter Pro 1.0 – ابزار نمایش دقیق سرعت اینترنت مخصوص اندروید !

دانلود امروز 37+

تاریخ انتشار جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 1

Internet Speed Meter Pro v1.0 – اپلیکیشن نمایش سرعت دقیق اینترنت اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

هر کدام از کاربران دستگاه های هوشمند متناسب با نیاز های خود از سرویس دهندگان اینترنت مختلفی استفاده می کنند که این سرویس دهندگان قیمت اینترنت عرضه شده را بر اساس سرعت تعیین می کنند. اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است ارائه نشدن سرعت تضمین شده می باشد ؛ به گونه ای که کاربران همیشه گمان می کنند مشکل از دیوایسشان است. با توجه به این موضوع قصد داریم که در این پست شما را با یک نرم افزار کاربردی در زمینه نمایش دقیق سرعت اینترنت آشنا کنیم. Internet Speed Meter Pro عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای نمایش سرعت دقیق اینترنت برای اندروید می باشد که توسط Creative Appzone توسعه و منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود کمک می کند، در هر زمان و مکانی تنها با مشاهده نوار اطلاع رسانی از سرعت واقعی دانلود و آپلود مطلع شوند و بدانند که سرعت واقعی ارائه شده به چه میزان می باشد. تمامی اطلاعات مربوط به اینترنت مصرفی در دیتابیس این اپ ذخیره می شوند و در هر زمانی قادرید به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید. سیستم تفکیک وای فای و داده همراه کمک می کند، بدانید که به چه میزان از هر نوع کانکشن استفاده کرده اید و هر گونه مصرف بی رویه را به سرعت شناسایی کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Internet Speed Meter Pro اندروید :

ذخیره اطلاعات میزان استفاده اینترنت به صورت روزانه و ماهانه نمایش سرعت دانلود و آپلود در نوار اطلاع رسانی اسمارت فون اطلاعات سرعت به صورت کاملا دقیق و در زمان واقعی نمایش میزان ترافیک مصرفی روزانه در نوتفیکیشن بار آمار هایی جداگانه برای وای فای و داده های همراه نظارت بر اطلاعات ترافیکی در سی روز گذشته استفاده بسیار کم از باتری دستگاه هوشمند محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Internet Speed Meter Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 در مارکت گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه تا کنون فروشی نداشته که با دریافت آن از وبسایت فارسروید بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اولیه برنامه در گوگل پلی

com.internet.speedmeter.speedtest4g.pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Internet Speed Meter Pro 1.0 – ابزار نمایش دقیق سرعت اینترنت مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..