تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی

آموزش کامل ژله خرده شیشهطرز تهیه ژله خرده شیشه+ فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی

در این قسمت مجموعه آموزش های دسرها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه ژله خرده شیشه  را آموزش بدهیم ♥ با مدر ادامه ما را همراهی کنید.

ژله خرده شیشه یکی از خوشمزه ترین و زیباترین مدل های ژله است که اغلب برای مهمانی های مختلف تهیه می شود. بر همین اساس در این مطلب به ارائه آموزش طرز تهیه ژله خرده شیشه می پردازیم که با استفاده از آن می توانید این ژله خوشمزه را تهیه نمایید.

در این قسمت میخواهیم طرز تهیه ژله خرده شیشه با توضیحات کامل و تصاویر مربوط به شما نشان بدهیم که با استفاده از آن می توانید خوشمزه ترین دسر و ژله را تهیه نموده و بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید.  و بهترین سفره رنگین داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی

مواد اولیه ژله خرده شیشه:

پودر ژله انار  یک بسته

پودر ژله انگور  یک بسته

پودر ژله بلوبری یک بسته

پودر ژله پرتغال یک بسته

پودر ژله طالبی یک بسته

پودر ژله آلوئه ورا دو بسته

بستنی وانیلی یک پاکتی

آب جوش میزان لازم

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

همچنین بخوانید: طرز تهیه کشک و بادمجان همراه با فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله خرده شیشه

ایتدا تمام ژله ها به غیر ژله آلوئه ورا را جداگانه با یک لیوان آب جوش روی بخار کتری حل کرده  تا تمام ذرات ژله حل و شفاف بشود و در ظرف جداگانه ریخته و داخل یخچال گذاشته تا بسته شود.

بعد ژله آلوئه ورا با دو لیوان آب جوش مخلوط کرده و یک پاکت بسته وانیلی که فبلا بیرون گذاشته شده را با ژله مخلوط میکنیم.

بعد از بستن شدن ژله ها جداگانه همه را به صورت مربع کوچیک  برش زده و همه را داخل  قالب مورد نظر ریخته و مخلوط ژله بستنی را به آرامی روی تکه های مربعی ژله ها ریخته تا کل ژله را بگیرد. و در یخچال قرار می دهیم تا کاملا بسته شود. (نکته بسته شدن ژله ها بستگی به درجه یخچال داره برای هر کسی مدت زمان بستن متفاوت است).

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

طرز تهیه ژله بستنی + فیلم آموزشی

فیلم آموزشی ژله خرده شیشه

گردآوری: نسیم فان

طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی

به این مطلب رای دهید!!

مطالب متنوع دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله خرده شیشه + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..