تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت زدایی ؛یکی از مأموریتهای مهم بسیج

به منظور محرومیت زدایی؛ ناحیه روح الله یزد اقدام به توزیع آرد و مواد غذایی در بین خانواده های محروم روستای ارنان نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: بسیج، بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است. زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند، به بسیج گرایش می یابند.

وی افزود: بسیج به دنبال اجرای منویات رهبری است وبخشی از موضوعاتی که رهبری هم بر آن دغدغه دارند موضوع محرومیت زدایی در بین مردم است که ناحیه روح الله یزد تلاش نماید تا سهمی در انجام این مأموریت داشته باشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت زدایی ؛یکی از مأموریتهای مهم بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..