تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاركت 80 درصدی 5 استان عراق با وجود مشکلات فنی انتخابات

مشاركت 80 درصدی 5 استان عراق با وجود مشکلات فنی انتخابات 

به گزارش ایکنا به نقل از سومریه نیوز؛ 5 استان این کشور از مجموع ۱۸ استان این کشور در انتخابات پارلمان مشارکت 80 درصدی داشتند.

کمیسیون نظارت بر انتخابات عراق میزان مشارکت در استان نجف را 83 درصد و تعداد رأی دهندگان در این استان را 21 هزار و 500 نفر اعلام کرد. این منبع مطلع در ادامه افزود: «میزان مشارکت در استان واسط 85.5درصد استان ذی قار 85% استان میسان 89درصد استان کربلا 89درصد و استان صلاح الدین 69درصد است».

این در حالی است که شرکت کنندگان عراقی در روند رأی گیری که به صورت الکترونیکی انجام می‌گرفت با مشکلات متعددی مواجه شدند. سایت العربی الجدید در این خصوص گزارش داد: «بیش از 100 دایره انتخاباتی در بغداد و استانهای دیگر با مشکلات فنی در دستگاه رأی گیری مواجه شدند. این مشکل در دوایر انتخاباتی از جمله دایره انتخاباتی نیروهای مسلح، زندانها و بیمارستانها نیز مشاهده ‌شد».

این سایت خبری در خصوص دیگر مشکلات انتخاباتی گفت: «علاوه بر مشکلات قبلی مشکل عدم تطابق میان اطلاعات موجود در کارت شناسایی رأی دهنده و اطلاعات ثبت شده در سیستم الکترونیکی انتخابات نیز، گزارش شد».

یادآور می‌شود که این اولین انتخابات پس از آزادی عراق از بند داعش است که در آن دست کم 24 ملیون عراقی شرکت کردند. این انتخابات برای گزینش ۳۲۹ عضو مجلس عراق برگزار می‌شود که رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر آینده عراق را تعیین خواهند کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاركت 80 درصدی 5 استان عراق با وجود مشکلات فنی انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..