تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج از برجام، بی‌اعتمادی ملت‌ها به امریکا را عمیق‌تر کرد

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تبعات خروج از برجام برای امریکا سنگین خواهد بود، گفت: این اقدام بی‌اعتمادی ملت‌ها به این رژیم را عمیق‌تر کرد، میان اروپا و امریکا شکاف ایجاد کرد و حتی در داخل امریکا نیز دودستگی به‌وجود آمد.

خروج از برجام، بی‌اعتمادی ملت‌ها به امریکا را عمیق‌تر کرد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 21 اردیبهشت‌ماه گفت: هفته گذشته، رئیس جمهوری امریکا خروج از برجام را اعلام کرد و به همه دنیا نشان داد که مذاکره با این حکومت، بی‌فایده است.
وی ادامه داد: گفته‌های ترامپ نشان داد که اختلاف امریکایی‌ها با جمهوری اسلامی، تنها محدود به مسائل استراتژیک و ژئوپولتیک نیست، بلکه اختلاف بر سر ایدئولوژی است؛ آنان با اسلام و آرمان‌های اسلامی مشکل دارند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: ترامپ با هدف جلب رضایت هم‌پیمانان خود در خاورمیانه، سعی کرد فشارهای اقتصادی بر ایران اسلامی را تشدید کند و در این راه، حتی به کشورهای اروپایی نیز پشت کرد.
وی افزود: تبعات خروج از برجام برای امریکا سنگین خواهد بود؛ این اقدام بی‌اعتمادی ملت‌ها به این رژیم را عمیق‌تر کرد، میان اروپا و امریکا شکاف ایجاد کرد و حتی در داخل امریکا نیز دودستگی به‌وجود آمد.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: اگر مسلمانی ما، همانند مسلمانی آل سعود باشد، امریکا و دنیای استکبار هیچ مشکلی با ما ندارند، اما وقتی پای آرمان‌ها و اسلام ناب محمدی به میان آید، دنیای استکبار تمام تلاش خود را می‌کند تا با آن مقابله شود.
وی در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در روزهای پایانی ماه شعبان قرار داریم و در دهه پایانی این ماه پر برکت باید مساجد را غبار روبی کرد تا برای ماه پر فیض و برکت رمضان آماده شویم.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مسجد یک مکتب و آرمان و رسالت جهانی دارد و صرف یک محل عبادت نیست، بلکه باید مسلمان روح و نفس خود را در مسجد پاک کند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج از برجام، بی‌اعتمادی ملت‌ها به امریکا را عمیق‌تر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..