تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورمختار: ايران بايد از برجام خارج شود

پورمختار با تاکید بر اینکه ایران باید از برجام خارج شود، گفت: ایران باید فعالیت هسته ای خود را از سر بگیرد.

محمدعلی پور مختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: دولت باید با اقتدار در مقابل آمریکا رفتار کند و ضمن دفاع از حقوق ملت ایران در برجام، بر مواضع خود بیاستد و هرگز عقب نشینی نکند.

وی با اشاره به آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در صحن مجلس، از این اقدام حمایت کرد و گفت: در مقابل زور گوییهای آمریکا باید ایستادگی کرد و از موضع قدرت سخن گفت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه اعتماد به آمریکا اشتباه بوده، تاکید کرد: باید همه توان خود را برای مقابله با آمریکا بکار گیریم و به هیچ وجه اعتمادی به این کشور نداشته باشیم.

پورمختار افزود: خروج آمریکا از برجام یک فرصت برای دولت ایران است و باید از این فرصت و پشتوانه قوی مردمی که مظهر اقتدار ملی است، حداکثر بهره را برد.

وی با بیان اینکه دولت نباید نگران خروج آمریکا از برجام باشد، افزود: مردم حامی نظام و دولت هستند و جای هیچ نگرانی نیست.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقداماتی که دولت و دستگاه دیپلماسی در شرایط فعلی باید انجام دهد این است که به اروپا بفهماند که آمریکا با بد عهدی و بد قولی های خود، شما را هم بی ارزش کرد. شما قرارداد امضاء کردید اما آمریکا با خروج خود، شما را هم بی حیثیت کرده است.

پورمختار افزود: امروز همه جهان می دانند که به رغم توافق بین المللی، این آمریکاست که به هیچ قانون و توافقی پایبند نیست و اعتماد به این کشور بی فایده است.

ترامپ سه شنبه شب رسما خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/551751

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورمختار: ايران بايد از برجام خارج شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..