تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام مدیرICT آقا در شرکت شکلات فرمند در البرز

استخدام شرکت شکلات پرند (شکلات فرمند)

شرکت شکلات فرمند جهت تامین نیروی انسانی خود در استان البرز از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر دعوت به همکاری می نماید.

کد شغلیعنوان شغلیجنسیتشرایط احراز و شایستگی های لازمF3مدیر ICTآقاسابقه: داشتن حداقل ۳ الی ۵ سال سابقه مرتبط تحصیلات:داشتن حداقل درجه کارشناسی کامپیوتر یا رشته های مرتبط تسلط کامل به روتینگ و سویچینگ سیسکو در معماری سه لایه• تسلط کامل به سرویس های مایکروسافتی (DC,DNS,DHCP,EXCHENGE,FILE) تسلط به پیکربندی تجهیزات UTM تسلط به فناوری های مجازی سازیتسلط به اصول امنیت اطلاعات (ISMS) آشنا به زبان انگلیسیاز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با درج کد شغلی مورد نظر در Subject رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام مدیرICT آقا در شرکت شکلات فرمند در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..